Merita Hotel Fm sa ne reprezinete la Eurovision Song Contest 2011?

duminică, 14 februarie 2010

de ce eu? Blog...?


Pai incep prin a va spune ca...sunt pasionat de muzica si ...muzica e pasiunea mea de cand ma stiu sunetul am face sa vibrez iar ritmul ma scoate din minti!!Intr-o zi vorbeam cu Stoi de la E.M.I.L pe messenger si ma intreaba "te ocupi cu un site de muzica sau ceva?" ...intrebarea asta a aparut in urma mass-urilor ce le lasam pe messenger cand aflam ceva nou din muzica ,dupa ce ma documentam! Asa m-am hotarat sa nu mai steresez prietenii din lista de messenger,si sa imi fac un blog unde sa pot posta tot ce imi vine sa scriu despre mine si muzica pe care o ascult!Si sa pot sa ma exprim fara a ma mai simtii putin aiurea cand zice lumea "mai multe mai sti..." !Asa ca am lansat acest blog pentru dragostea mea imensa fata de muzica si pentru a impartasi ce inseamna pentru mine muzica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu