Merita Hotel Fm sa ne reprezinete la Eurovision Song Contest 2011?

joi, 22 aprilie 2010

Marea Prosteala !

Bau Bau! Haideti sa va intreb ceva: cine canta melodia "Silly Boy"? Lady Gaga feat Rihanna o sa imi spui, insa uite ca vin si te contrazic! Piesa este a unei cantarete de origine olandeza pe nume Eva Simons, artista care s-a lansat in 2004 in varianta olandeza a concursului "Popstars"  intr-un girlband, care ulterior s-a destramat! Insa ea se lanseaza in 2009 solo iar piesa care ii aduce debutul este "Silly Boy"! Din cat m-am documentat eu, am inteles ca piesa era un demo atunci cand a scapat pe net, este drept ca vocea Evei aduce putin a Lady Gaga, chiar si costumatia si ideea clipului pare inspirat din Lady Gaga! Insa Eva pare a fi genul de artista romanca ce se inspira din ce se vinde afara! Coafura ei seamana izbitor cu a Rihannei fapt care demonstreaza spusele mele :p! (ma afund in detalii) Cand piesa a aparut pe net producatorul Simons Tearce  era incantat ca piesa lui are popularitate pe net insa nu a luat in calculatie si gravitatea acestui fapt, cva bani la mijoc (piesa a fost compusa in august 2008 si in aprilie 2009 era pe net) insa marele Kanye West a postat-o pe blogul lui afirmand ca este un demo al Rihannei! Dar intr-un final s-a dovedit a fi un RIPOFF pentru Rihanna si Gaga! OK! Insa uite cum am reusit sa fim prostiti, imi amintesc faptul ca pe televiziunile cu profil muzical de la noi din tara spuneau "Rihanna s-a intors cu un nou single in colaborare cu Lady Gaga dedicat lui Chris Brown" (sti bine cearta si bataia dintre ei de atunci) bun ne vrem profesionisti dar uite cum o dam in bara! Asta este pana la urma am aflat cum sta treaba si am dus-o la capat! Asta este... luati aminte  ;) Click aici pentru videoclipul original al piesei Silly Boy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu