Merita Hotel Fm sa ne reprezinete la Eurovision Song Contest 2011?

miercuri, 31 martie 2010

Impresii

Nu stiu ce ce scriu asta, poate nu o sa intelegi nimic sau o sa crezi ca exagerez ori aiurez... insa simt ca trebuie sa postez!  Azi, venise o tipa noua in colectivul nostru la munca, si sti si tu cum e cand esti la inceput de drum, atunci cand intri intr-un colectiv nou! Stai deoparte, timid si te gandesti "astia sunt colegii mei, ce dracu caut aici" sau pur si simplu esti incantat de locul de munca! Asa era tipa de azi timida, ma uitam la ea era incantata insa privirile atintite asupra ei o deranjau, se vedea clar! Ma uitam la ea si ma gandeam "bine ai venit in IAD!" insa privirea ei inocenta imi amintea de mine eram la fel ca ea cand am inceput! Ce ma deranja era reactia colegilor care radeau, o studiau din cap pana in picioare . . . imi venea sa ma ridic in picioare si sa le strig sa se opreasca! Eram deranjat si pur si simplu nu ii intelegeam! Fiecare dintre ei au avut un inceput, au fost acolo la fel ca ea stiau cum este si care sunt sentimentele, plus de asta sunt persoane mature care au ceva ani in spate... pur si simplu ma asteptam la altfel de reactii din partea lor! Insa se uitau insistent la ea radeau chicoteau sau ridicau din spranceana! Hello oameni buni e frumos? NU! De ce sa fim draguti cand putem sa dam dovada de nesimtire? De ce sa spunem o vorba frumoasa cand putem jigni? De ce sa zambim frumos cand putem ridica din spranceana? De ce sa ajutam cand putem fi nepasatori? Dar de ce vrei sa fii acceptat cand nu esti capabil sa accepti??? Chestiile aste imi treceau prin cap atunci, eram dezamagit! Fiecare dintre noi avem anumite asteptari de la oameni vrem ajutor sau o vorba buna ori cauti zambetul si imbratisarea aia care te face sa te eliberezi de greutati! Le vrei ai nevoie de ele, le cauti! Insa ma intreb de ce atunci cand poti sa le oferi la randul tau de ce nu o faci, de ce trebuie sa ai un statut superior fata de persoana care are nevoie de tine sau pur si simplu esti indiferent! Cum poti sa vrei sa fi acceptat cand nu esti capabil sa iti deschizi bratele si sa accepti?! Cum sa iti doresti ca lumea sa te suporte si sa iti zambeasca cand tu nu esti in stare sa privesti putin mai departe de aparente? Nu stiu dar parca lumea se duce tot mai adanc in jos nu inteleg de unde atata rautate si invidie ori satisfactie ca ai reusit sa faci un om sa se simta aiurea! De ce nu suntem in stare sa facem diferenta dintre aparenta si realitate! Sunt eu marcat pur si simplu de lucrurile astea si aiurez aici ori poate ti-ai dat si tu seama de lucrurile astea! Te-ai intalnit cu starea aia in care realizezi ca ai gresit cand ai jignit? E frumoasa? ... Asa ma gandeam si eu ca trebuie sa gandesti de mai multe ori pana sa arunci cu vorbe! Tot timpul m-am gandit la asta cat era tipa aia acolo, pana cand se trezeste o colega sa comenteze cu voce tare si sa rada, m-am enervat si am venit cu replica "ai fost mai buna?" si am incercat sa explic ce iti explic si tie acum insa fara sens... nu sunt eu in stare sa corectez un om mult mai in varsta decat mine, atat timp cat nu este capabil sa isi dea seama ca greseste! Incotro ne indreptam? De ce suntem asa rai? Nu pot sa inteleg... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu