Merita Hotel Fm sa ne reprezinete la Eurovision Song Contest 2011?

miercuri, 24 martie 2010

Ce se intampla cu muzica?


 Stateam in fata calculatorului si ma plictiseam, mi-a trecut prin cap ideea de a vedea care mai este "trendul" in  muzica din Romanica noastra! Am inceput sa caut pe net ce asculta majoritatea acum...RAU am facut! In jumatate de ora pur si simpu eram stresat ! Si zariat pe in ureche! Ce am gasit? Multa muzica facuta din butoane ...care pur si simpu nu imi da nici o stare. Peste tot Lady Gaga, fata asta e o combinatie intre Madona si Michael Jackson, care pare de succes dar ce te faci cand versurile nu spun nimic interesant si se incearca doar sa se impresioneze prin tinute si tot ce tine de imagine!? Ce este culmea e ca spiritul asta de turma a ajuns la toata lumea dupa Lady Gaga apare Aguilera cu "not myself tonight" care incearca sa adopte stilul Gaga pe partea de show!Fata aia Kesha ori Katy Perry fac la fel! Nu mai vorbesc de "artistele" din tara noastra gen: Anda Adam , Delia Matache (aia ce canta la N&D) una ce a aparut acum cu titulatura de Missy Crissy si megastarul Inna! Fetilele astea nu fac nimic decat sa se lalaie pe o "muzica" pe care sunt convins ca nici ele nu o inteleg, insa se plictisesc acasa si apar cu tinute gen Lady Gaga sau videoclipuri ori coregrafii! Ce sa intelegem? Nu cred ca trebuie inteles ceva este clar ca nu poate fi vorba de muzica atat timp cat incerci sa copiezi pe cineva sa poti sa ai un anumit "succes" , cel putin eu unul am  invatat ca fiecare suntem speciali in felul nostru, totusi de ce sa incercam sa ne luam dupa unu si dupa altul cand putem sa dam ce avem mai bun din noi, dar ce fac eu aici? :))  important e sa fie piesa la radio clipul pe Tv si concertele pe bani multi sa curga! Pacat!                                                                                            Mergem mai departe gasim un tip ce canta hip-hop sau rap, ma rog, numai  el stie, care face o combinatie de manele cu dance este vorba de Puya, e acelas lucru ca si cu fetele de mai sus, nenea asta cauta doar bani si putin succes (vorba aia el canta ca vine de pe strada)! Mai nou il vedem si in spoturi plubicitare pe Tv ! Unde am ajuns? Si spre incotro mergem? Smiley (vocal trupa Simplu) are o piesa cu Marte, nene toata lumea o stie cel putin in fiecare zi la statusul de pe messenger vreo 3-4 persoane au versurile "melodiei" gen "plec departe plec pe Marte si de acolo poate poate mai departe" (ori ceva in gen) bai nene ma lasi!:)) Ce dracu mai e si porcaria asta?! Ma gandesc cat de penibil poti fi fredonand versurile alea!:) Dar asta e... in loc sa mergem spre mai bine o dam in ce in ce mai rau ! Si se invart bani pe treaba asta ! Bai ma doare sa stiu ca e asa! In ce ma priveste pe mine sincer . . . imi e dor sa fiu la tara la bunica sa am un radio, care ma trezea in diminetiile de vara cu un acord de chitara sau de pian . . . ma trezeam cu Freddy Mercury sau Inner Circle cu "a la la la long" ce vremuri, ce dimineti, ce sentimente:X imi dau seama ca ma simt mult mai bine pe o melodie de atunci decat sa ascult o un bit din butoane care nu imi transmite nimic! Nu stiu poate sunt de moda veche ... poate nu am capacitatea de a intelege ce este acum sau poate sunt doar realist! Caut doar sa pot sa ma regasesc in muzica, si sentimentele si trairiile mele sa le gasesc imprimate intr-o melodie nu intr-o Mare de biti! Insa ce  am concluzionat e ca  . . . Old is Good but New is a Fucking Shit ! Parerea Mea ! 

Un comentariu:

  1. Coreeeeeeeeeect...Concluzia ta e foarte buna:)
    Imi place...si am aceeasi parere despre muzica...bine...muzica din ziua de azi...facuta din scule,butoane,si fete care se lalaie(parca-s niste pisici calcate de tren)...Pacat de muzica pe care o strica...:)....'60-'70-'80 music rullllz:)

    RăspundețiȘtergere